- (16 III) Zaimplementuj algorytm rysowania odcinka i rysowania okręgu.
- (30 III) Zaimplementuj algorytm wypełniania. Wykorzystaj go do utworzenia kolorowego trójkąta Sierpińskiego - wypełniając różnymi kolorami trójkąty, które nie będą ulegały podziałom.
- (27 IV) Stwórz prosty program graficzny, przy pomocy którego będzie można:
- rysować różnymi kolorami: okrąg, odcinek, otoczkę wypukłą;
- zapisywać do pliku powstały rysunek;
- odczytywać z pliku rysunek
Podpowiedź: dość łatwo zapisywać/odczytywać pliki w formacie jpeg.
- (11 V) Stwórz scenę 3D na której będzie się znajdować: "podłoga", sześcian "przezroczysty", czworościan z pokolorwanymi ścianami, obracający się walec z przezroczystymi podstawami i kolorową ścianą boczną. Powinna być możliwość przemieszczania się w przestrzeni góra/dół, lewo/prawo jak również możliwość zmiany kierunku patrzenia.
- (8 VI) Do sceny z poprzedniego zadania dodaj 3 źródła (różnego) światła. Obiekty znajdujące się na scenie mają rzucać cienie
|